Jak utrzynać pozytywne nastawienie

To jakie wibracje wysyłasz, decyduje o tym co przyciągasz. Jeśli wysyłasz wysokie wibracje przyciągasz obfitość, zdrowie, szczęśliwe zbiegi okoliczności, dobre relacje i udane związki. Natomiast niskie wibracje przyciągają brak pieniędzy, choroby, brak przyjaciół, pecha, złe związki lub ich brak. Wibracje związane są z emocjami. Te emocje, które budują i są pozytywne mają wysokie wibracje, natomiast te negatywne – niskie.

wysokie wibracje

Emocje takie jak miłość, szczęście, zadowolenie, spełnienie i optymizm mają wysokie wibracje, a znudzenie, fustracja, złość, strach, żal i beznadzieja-niskie.

Tony Robbins powiedział, że to jakie masz życie fizyczne świadczy o tym jakie masz myśli. Najlepsze jest jednak to, że to właśnie Ty jesteś odpowiedzialny za swoje szczęście i to właśnie Ty w każdej chwili możesz zdecydować, jakie emocje przypisać zdarzeniom, które ci się przydarzają. Jeżeli jakieś dziedziny życia ne są zadowalające, to znaczy, że powinieneś zmienić swój sposób myślenia o tej dziedzinie.

Powyższa infografika pokazuje, że wystarczy tylko trochę być powyżej poziomu neutralnego, aby przyciągać powodzenie. To sprawia, że łatwiej jest zmieniać swoje myśli,ponieważ nie musisz zrobić wielkiej zmiany od razu,wystarczy mały kroczek,aby przechylić szalę na korzyść wysokich wibracji.

W jaki sposób trenować mózg,by utrzymywać jego pozytywne nastawienie?

1. Dbaj o to pozytywne obrazy w głowie

Wyobraź sobie jakiś samochód, czy ubranie w kolorze, jakiego nie lubisz i zwróć uwagę jakie emocje towarzyszą Ci takiemu obrazowi.  Jeśli są negatywne,to postaraj się zmienić je na pozytywne, podobnie jak pokazałam to w filmie z drzwiami. Im częściej będziesz robił podobne ćwiczenia, tym szybciej Twój mózg przestawi się na pozytywne postrzeganie świata.

2. Przyjmuj postawę mocy

Stań przed lustrem i przypomnij sobie jakąś sytuację, gdy nie czułeś się pewnie, np.rozmowę kwalifikacyjną lub jak zdawałeś egzamin, do którego się nie przygotowałeś – tak wygląda pozycja przegranego.

A teraz przypomnij sobie jakąś bardzo radosną chwilę, na przykład jak witasz kogoś, kogo lubisz po długim rozstaniu. Pozycja i mimika jaką zaobserwujesz, to pozycja mocy.

Widzisz różnicę? To od tej pory dbaj, by zawsze mieć pozycję mocy. Świadomie tym kieruj, a zobaczysz, że nawet  w stresującej sytuacji doda Ci to pewności i poprawi wibracje.

3. Używaj budujących słów

Przypomnij sobie teraz jak ktoś niespodziewanie powiedział Ci jakiś komplement. Urosłeś prawda, poczułeś się dobrze. A teraz uświadom sobie jak się czujesz, gdy słuchasz jakiejś marudy lub malkontenta. Gorzej ina dodatek spada Twoja energia i chęć do działania oraz obniżają się wibracje wysyłane przez Ciebie.

Tak samo Ty oddziaływujesz na innych. Staraj się sprawiać, aby inni czuli się lepiej po tym co powiesz. Jeśli nie możesz znaleźć niczego pozytywnego do powiedzenia, lepiej w ogóle się nie odzywaj. Dbaj o budujące słowa i unikaj destrukcyjnego paplania i narzekania.

4. Koncentruj się na pozytywach

To na czym się koncentrujesz , dociera do Twojej świadomości. Jeśli  we wszystkim widzisz tylko minusy, Twoja podświadomość myśli, że to właśnie jest dla Ciebie ważne, więc tylko te informacje udostępnia do Twojego świadomego umysłu. To sprawia, że czujesz mniejsze zadowolenie z życia i Twój poziom szczęścia też ma niższy poziom. Koncentrujesz się więc na złych rzeczach i Twoje wibracje spadają, a co za tym idzie, dostajesz więcej tego na czym się koncentrujesz, czyli złych rzeczy.

Zapisz się, aby nie przeoczyć żadnego wpisu

raz w tygodniu (w poniedziałek) dostaniesz przegląd



Lubię komentarze, więc nie krępuj się, pisz ile wlezie, nie ma limitów, a czasem są nagrody dla najbardziej aktywnych 🙂

Comments

comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *